Medifeet Kubang Kerian

Medifeet Kubang Kerian

merupakan pusat kasut kesihatan di Kelantan yang menawarkan harga berpatutan. Pelbagai jenis pilihan kasut sesuai untuk lelakimdan perempuan ada dijual di sini.

Selain itu, di sini juga menyediakan perkhidmatan rawatan bekam dan urutan badan.

Kami juga menjual:
#kasutkesihatan
#medifeetkubangkerian
#medifeethusm
#bekam
#urutanbadan
#produkhabbatussauda
#pomade
#alhikmaharabicgum
#alquran
#terjemahanalquran
#kerusiroda
#d‘arabproduk
#sikatherba
#stokinkesihatan
#nasimandy
#saramax
#healthstyle

Datang ke lokasi kami di hadapan Smk Kubang Kerian, Jln Hospital USM Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan.

Medifeet Kubang Kerian
Lot 2075-A, Jalan Raja Perempuan Zainab 2,
Depan Sek.Men.Keb. Kubang Kerian 1,
16150 Kubang Kerian, Kota Bharu, Kelantan.
+6019-959 1236

Business Hours

Monday 10.00 a.m to 10.00 p.m
Tuesday 10.00 a.m to 10.00 p.m
Wednesday 10.00 a.m to 10.00 p.m
Thursday 10.00 a.m to 10.00 p.m
Friday OFF DAY
Saturday 10.00 a.m to 10.00 p.m
Sunday 10.00 a.m to 10.00 p.m

Event Name

Event Description

Guyb

Typewriter brunch High Life Echo Park, 90’s pug Odd Future beard readymade flannel. Odd Future cardigan banjo sustainable. Kitsch plaid dreamcatcher, stumptown meditation narwhal jean shorts crucifix mustache.

Chupa Chups - massive.mpcthemes.net

Mysha Beauty

MYSHA BEAUTY

Dapatkan pelbagai produk dari Mysha Beauty

-White Collagen plus Glutathione & Co-enzyme Q10

-Diet Fiber

-Soft Gel 100% Habbatus Sauda

-Mysha Skincare

-Minuman Berkhasiat :

*Susu Unta plus Hazelnut

*Koko Minda 8 makanan sunnah

*Cappuccino Habbatussauda’

Mysha Beauty
36, D110,
16150 Kota Bharu,
Kelantan, Malaysia
+609-7646399

Business Hours

Monday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Tuesday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Wednesday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Thursday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Friday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Saturday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Sunday 10.00 a.m to 8.00 p.m

Qu Rose

Anda Ada Masalah Ini ?

♥  Dah makan macam-macam ubat kurus, pil dan minum minuman serta susu kuruskan badan, tapi masih lagi gagal dapatkan bentuk badan idaman yang ramping.

♥  Nak pergi pusat-pusat kecantikan kuruskan badan kena keluar duit beribu-ribu ringgit.
Dah amalkan macam-macam jenis diet hingga berlapar sepanjang hari.

♥  ‘Berpantang’ macam-macam sehingga terpaksa tinggalkan nasi iaitu makanan wajib orang kita.
Adakah anda bakal melangsungkan perkahwinan yang mahu kelihatan lebih ramping di Hari Bahagia tersebut?

♥  Anda baru sahaja melahirkan anak. Kini anda dalam tempoh berpantang ingin mengembalikan bentuk tubuh seperti seorang anak dara Surirumah yang ingin sentiasa kelihatan hebat di mata suami tercinta.

♥  Dalam masa terdekat anda akan ke majlis-majlis keramaian, kenduri atau ‘reunion’.

Anda ingin kelihatan lebih menarik dan menawan ketika di tempat kerja.

 

Kelebihan

♥  100% daripada BUAH-BUAHAN berkesan untuk menurunkan

berat badan produk yang selamat di gunakan dan standard penyulingan

yang di luluskan.

♥  Berkesan dengan cepat dan tidak ada ada kesan kembali gemuk walaupun berhenti.

♥  Tiada cirit birit atau kesan sampingan yang tidak menyenangkan

♥  Teori pembakaran lemak membuat anda sentiasa kenyang

♥  Fokus pada tempat2 lemak senang berkumpul terutama sekali bahagian pipi, lengan, perut, paha dan punggung.

♥  Tak perlu diet ketat.

#sayajual #sayajualbodyless #sayajualqurose  #qurosetestimoni #quroseubatkurus #supplementkurus #kurusdalam2minggu #kurusdenganselamat #kurusdengancepat #jomkurus #carakurusbadan #atasimasalahgemuk #nakcantik #nakkurus #nakkuruscepat #nakkuruskanbadan #sayanakkurus #ubatkurus #produkkurus

 

 

Video

 

 

Product

Keropok Lekor Mak Wan

Keropok Lekor Mak Wan diproses secara Tradisional serta cara pembuatannya menggunakan alatan tradisional sejak turun temurun.

Keropok Lekor kami telah dibekalkan ke Peniaga-peniaga termasuk di Pasar Siti Khadijah, Kota Bharu. Bagi mereka yang ingin menjadi pembekal keropok Lekor Mak Wan, bolehlah hubungi kami di maklumat yang tertera di atas.

Dan sekiranya berminat untuk membeli secara terus keropok lekor Mak Wan, boleh mengikut atau melihat Map yang sediakan di bawah.

KEROPOK LEKOR MAK WAN

307 Lorong Pak Do Man Kampung Kedai Buluh,

Jalan Kuala Besar, 15350 Kota Bharu Kelantan

Sebarang pertanyaan sila hubungi :

017 6592464  ATAU 017 3559179

Business Hours

Monday 9.00 a.m to 6.00 p.m
Tuesday 9.00 a.m to 6.00 p.m
Wednesday 9.00 a.m to 6.00 p.m
Thursday 9.00 a.m to 6.00 p.m
Friday 9.00 a.m to 6.00 p.m
Saturday 9.00 a.m to 6.00 p.m
Sunday 9.00 a.m to 6.00 p.m

Usrah Al Hijrah Marketing

Memproses, mengedar produk Muslim dengan harga borong dan runcit dari kilang.

 

Pusat Pengumpulan Produk Muslim

– AL HADDAD : Tamarcocoa

– AZ ZAIN : Ayam organik

– IKHWAN FOOD : Bebola, daging, sotong, ikan, sotong, udang, dan ketam

– SUFI : Bihun dan Sufimie

– PRODUK HILAL : Perencah, Kicap

– MEE SAFFRON : Perisa kari, tomyam, soup

– KRIM ASY SYIFA  & MINYAK HIJRAH

 

Turut menyediakan tempat kursus untuk kursus pemasaran produk ini.

 

Video

Dyana Kota Bharu
36, D110,
16150 Kota Bharu,
Kelantan, Malaysia
+609-7646399

Business Hours

Monday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Tuesday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Wednesday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Thursday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Friday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Saturday 10.00 a.m to 8.00 p.m
Sunday 10.00 a.m to 8.00 p.m

Event Name

Event Description

Guyb

Typewriter brunch High Life Echo Park, 90’s pug Odd Future beard readymade flannel. Odd Future cardigan banjo sustainable. Kitsch plaid dreamcatcher, stumptown meditation narwhal jean shorts crucifix mustache.

Chupa Chups - massive.mpcthemes.net

NY Impiana Solution

Nak Cantik…Nak Comel..Comel…

Kulit IDAMAN..!! Cerah, Lembut & Halus. TANPA JERAGAT .!!

 

******Aura 24k gold serum*******

~~~~WAJAH CANTIK BERSERI~~~~

Bersifat cepat menyerap mengandungi:

~kalogen
~100% emas tulen
~ glutathion
~ vitamin c
~ vitamin B3

» Pelindung matahari spf 15 sesuai untuk anda yang mempunnyai masalah kulit kerana ianya mempunyai struktur khas memperbaiki kulit untuk menegangkan kulit wajah

» Campuran ginseng dan kalogen menjadikan kulit berseri serta cerah sekata

» Mampu menutupi liang roma serta menghilangkan kedutan

»Menjadikan kulit lebih gebu serta berseri-seri

 

Kulit IDAMAN..!! Cerah, Lembut & Halus. TANPA JERAGAT .!!

MANFAAT 4 dalam 1 NEUTRA SKIN… Merealisasikan impian anda dengan memiliki kecerahan sepenuhnya yang ternyata sempurna bagaikan kulit dilayang bulu burung nan putih bersih !!!

Nak tahu..? NY Beauty sekarang menampilkan produk keluaran terbaru ..khas utk kembalikan keremajaan kulit anda.

NEUTRA SKIN Formulasi terbaru dengan campuran sarang burung dan habbatusauda… khusus untuk wanita Asia.

Satu Set Neutra Skin mengandungi cleanser, toner, night cream, day cream+cc cream.

Membantu menghilangkan ♦ Jeragat ♦ Jerawat ♦ Parut-Parut ♦ Menutup Pori-Pori pada Wajah ♦ Kulit Kusam untuk Kulit lebih Cerah.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Koleksi TESTIMONIAL pengguna.

 

Ramai org dh cuba..memang berkesan..puas hati..harga pun x la mahal sangat..jom tengok apa kata mereka….

-Pn.Nor, 28, Kota Bharu-

 

“Tak sabar nak beraya thn ni..Muka bertambah cantik..Kulit Muka Dah Licin Bersih..Paling Penting, Suami Asyik Duk Pandang aje..Comelll Sangattt katanya..smile emoticon ”

-Lyn,24, Kuala Lumpur-

 

“Slps guna produk ni semiggu kak, parut dan krg..jerawat pun x tumbuh sgt..klu dlu mcm cendawan..x surut lg d tumbuh lg..puas hati kak”

-Jc,30, singapore-

 

“hii sis here i just want to show u the result before & after using Neutra skin after a month i guess ahhh i love my skin now…althought the milia still there but some are getting smaller…”

-Mai, 32, Johor Baharu-

 

“sy br je guna produk ni 3 hari..masa g kenduri kwn2 semua puji kulit makin cerah..kulit muka pun ok gak sbb sekata je tone nyer..”

-Scha,28, Shah Alam-

 

“td sy try pakai day cream..mmg puas hati sgt. x bmyk pun mcm krim2 lain…thn lama plak tu..smpai ptg..kul 7 elok lg dkt muka..sng blend dkt muka..muka x panas dan berpeluh pun..tekstur pun ringan..puas ht kak..nnti sy repeat order lg”

-Nor,25, Penang-

……………………………………………………

NEUTRASKIN sudi membantu Anda..Ramai Pelanggan kami yang telah berpuashati dengan menggunakan NEUTRASKIN..Perubahan Kulit Wajah Makin Licin Bersinar seawal , Parut-parut Jerawat Jeragat Pudar dan Hilang dalam 3 HARI SAHAJA!!!..

Apa???? 3 HARI SAJA??? Tak Percaya???

Telah ramai barisan Selebriti dan pengguna yang meyakini keberkesanan NEUTRA SKIN. Dijamin tak Menyesal!!!

Gambar2 Selebriti, Pengguna dan Testimoni
NEUTRASKIN>>>>> : http://on.fb.me/1gdQB4q

=====================================

Neutra Skin 4 in 1 merealisasikan impian anda dengan memiliki kecantikan kulit wajah dengan formulasi terbaru khusus untuk wanita Asia. Pembelian Berbaloi-baloi…Menarik pasal Neutra Skin ni..
► Toner 60ml daripada pati bunga dan herba terpilih
► Cleanser 60ml daripada aloe vera
► Night Cream 5g daripada Vitamin C, Habbatusauda dan sarang burung
► CC Cream 5g SPF 40 Vitamin C dan Serbuk Mutiara

Menarik Tentang NEUTRASKIN lagi
➜ Kesan seawal 3 Hari (“ Feedback Dari Para Pelanggan” )
➜ Tidak berminyak ( “Nampak Natural Di Wajah” )
➜ Tidak menggelupas ( “Sesuai dengan semua Jenis Kulit..TERBUKTI” )
➜ Tahan lama ( “Pakai Seharian Pun Masih Kekal kt wajah..Xperlu makeup tebal..x berpeluh” )
➜ Lulus KKM dan pengilangan GMP Sesuai dengan kulit wanita Asia ( “Jaminan Kpd Anda” )

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Boleh dapatkan sekarang terus dari kami :-

☎ 019-9927082 (Nurul)
Atau…. terus PM di inbox ini sila Klik :

www.facebook.com/messages/Neutra Skin Official

shoping direct on >>> http://www.bazarmalaysia.com/product-1373023.html

 

Barangan lain yang kami jual seperti:

– Top Up

– Produk Kesihatan

– Produk D’Herbs

– Produk Wildan

– Produk D’nars

– Produk Bio Prima

– Pakaian wanita

– Makanan Kering

 

Video

https://www.facebook.com/413323468808638/videos/vb.413323468808638/568881453252838/?type=2&theater

UmaHerbs

Umaherbs merupakan 100% syarikat bumiputera islam yang mengeluarkan produk minuman kesihatan. Umaherbs bermula pada tahun 2012 apabila telah dilantik oleh beberapa syarikat pengeluar kopi bertujuan untuk memasuki pasaran tempatan sehingga 2014.

Selama 2 tahun pengalaman tersebut, Umaherbs telah mendapat idea untuk megeluarkan produknya sendiri iaitu Kopi Jantan Asli.

 

 

Khasiat Kopi Jantan Asli Umaherbs:
1. Menambah tenaga
2. Meningkatkan keupayaan seksual (lelaki)
3. Melancar peredaran darah
4. Mengurangkan tahap tekanan
5. Mengurangkan sakit sendi
6. Mengurangkan toksin dalam badan

Selama setahun dalam pasaran, produk ini mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada peminat-peminat kopi.

Sehubungan dengan itu, pada Februari 2015, Umaherbs telah mengeluarkan dua lagi produk iaitu Susu Kambing Asli dan Kopi Halia.

 

Khasiat Susu Kambing Asli Umaherbs:

1. Membantu dan menguatkan sistem imunisasi tubuh

2. Bersifat alkali bukan asidik

3. Sesuai untuk semua peringkat umur, dari bayi dalam kandungan sampailah kepada orang tua

4. Meningkatkan daya kepekaan, penumpuan dan ingatan

5. Mengimbangi kadar kolesterol dan kandungan gula dalam darah

6. Membantu melancarkan sistem penghadaman dan permasalahan usus

7. Awet muda

 

Khasiat Kopi Halia Umaherbs:

1. Mengubati selesema dan asma

2. Mengurangkan sakit sendi, sakit otot dan kolesterol

3. Mengurangkan batuk

4. Untuk menghilangkan perut kembung

5. Mengurangkan pening-pening kepala dan tidak sedap badan

 

Produk terbaru Umaherbs sesuai untuk pelbagai peringkat usia  termasuk kanak-kanak.

Kepada pengedar yang berminat boleh hubungi kami segera.

 

 

Video

Masri Processing

MASRI PROCESSING SDN BHD (MPSB) was established on the 7th October 2005 which is core business is dealing in the processing of chicken via semi- automation machines process. MPSB is a full-pledged Bumiputra entity which is wholly owned by En. Masri Bin Huat @ Hot & his wife Pn. Nor Hayati Hussin. MPSB also has recognition of “HALAL” from a Jabatan Agama Islam Johor.

The idea to setup MPSB comes from En Masri Bin Huat @ Hot himself, which at first En Masri runs an enterprise company names Perniagaan Masri (PM). MPSB is newly incorporated company, however the business is not totally new to En Masri. MPSB is newly incorporated company, however the business is not totally new to En Masri.

Kopi Tok Janggut Marketing

‘KOPI TOK JANGGUT’ telah dihasilkan oleh pengasasnya iaitu Encik Helmi bin Mahmud sebagai minuman yang boleh memberikan tenaga yang secukupnya kepada pengamal KOPI TOK JANGGUT. Penciptaan KOPI TOK JANGGUT adalah sangat unik sekali kerana herba-herba yang dipilih untuk menghasilkannya adalah herba yang mempunyai banyak khasiat dan kelebihan tersendiri. Kombinasi 7herba terpilih yang terkandung di dalam KOPI TOK JANGGUT adalah hasil kajian secara terperinci oleh pengasasnya sendiri, Encik Helmi bin Mahmud. Kajian dan pemerhatian yang dilakukan selama 4tahun terhadap herba-herba ciptaan Allah S.W.T. maka terhasillah KOPI TOK JANGGUT iaitu sejenis penawar dalam bentuk kopi yang hebat dan berubat.

KOPI TOK JANGGUT bukan sahaja dapat diminum oleh golongan dewasa malah kopi ini juga sesuai dan selamat diminum untuk semua peringat umur dari umur 7 tahun dan keatas. Walaupun KOPI TOK JANGGUT mengandungi tongkat ali, kopi ini juga boleh diminum oleh golongan wanita tanpa mengganggu sistem dalaman dan kitaran haid wanita. Jika kopi ini diminum dari peringkat kanak-kanak lagi, KOPI TOK JANGGUT dapat membantu tumbesaran yang sempurna bagi kanak-kanak kerana golongan kanak-kanak memerlukan kadar zat besi, kalsium dan mineral-mineral lain yang secukupnya bagi kelangsungan hidup mereka.

KOPI TOK JANGGUT adalah sejenis kopi yang patut dicuba oleh individu yang belum mencubanya kerana bak kata pepatah ‘tak kenal maka tak cinta’. Gabungan 7herba terbaik iaitu tongkat ali, tebu gajah, gajah tarik, misai kucing, ubi jaga, mas cotek dan payung ali pasti menjadikan pengamal KOPI TOK JANGGUT lebih bertenaga untuk menjalani aktiviti harian seterusnya dapat membantu negara menghasilkan produktiviti yang mantap kerana mempunyai rakyat yang sihat, cergas dan bersemangat . Amalkan KOPI TOK JANGGUT hari ini untuk merasai sendiri tubuh yang sihat dan gagah seperti TOK JANGGUT, pahlawan kemerdekaan di Kelantan.

Kopi Tok Janggut boleh digunakan untuk merawat pelbagai penyakit seperti :

– Kencing manis

– Darah tinggi

– Uluran

– Batu karang

 

Selain itu syarikat kami menjual juga produk “Aura Wanita” yang mempunyai khasiat yang sama seperti Kopi Tok Janggut. Khasiat lain Aura Wanita ialah melancarkan kitaran haid dan melambatkan monopaus.

Video

 

Lylezs Marketing

Lylezs Beauty Care merupakan kedai peruncit dan pemborong barangan kosmetik dan pemakanan kesihatan serta jamu tradisional.
Kami juga mempunyai produk sendiri iaitu Secret Domas Foundation yang merupakan bedak asas yang sangat berkualiti tinggi.

 

 

video