Cofeology Cafe & Restaurant

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on pinterest
Pinterest

English

The ingredients that are put together in its meal are coming from the local farmers and breeders with a sole purpose to help building the local economy, a plate at a time.

However, this does not make it shy away from the global perspective, as it also serves premium specialty coffee. The beans are sourced directly from farmers from all over the world as to ensure that the farmers benefit entirely from their hard work.

Cofeology only serves the top 5% of the world’s finest beans available in the international trade. Its attention to quality and the pride of brewing a perfect cup of coffee is a non-negotiable matter.

Malay

Bahan-bahan yang digabungkan dalam hidangannya adalah datang dari petani dan penternak tempatan dengan tujuan tunggal untuk membantu membina ekonomi tempatan, sepinggan pada satu masa.

Walau bagaimanapun, ini tidak menghalangnya daripada perspektif global, kerana ia juga menyajikan kopi istimewa premium. Kacang itu diperolehi terus daripada petani dari seluruh dunia untuk memastikan petani mendapat manfaat sepenuhnya daripada kerja keras mereka.

Kofeologi hanya menyajikan 5% kacang terbaik dunia yang terdapat dalam perdagangan antarabangsa. Perhatiannya terhadap kualiti dan kebanggaan membancuh secawan kopi yang sempurna adalah perkara yang tidak boleh dirundingkan.

Vacancy

No vacancy

Events

No events

Customer Review

No review found
Cofeology Grand Boulevard, 21 – 23, Jalan Bukit Beruang, Central Business District, 75450 Malacca City, Malacca

Business Hours

Mon - Sat : 12.00 p.m - 10.00 p.m Sun : 08.00 a.m - 11.00 p.m

QR Code